Wednesday, October 28, 2009

happy-ing~~~

27/10
今天是我这学期最后一个Presentation~~~ 整个过程中, 我们三个女生都没出声~~~~ 因为我们完全不懂~~~ 没份做的原因咯~~~~ 不过, 还好Lecturer还蛮满意的~~~
今天约了芯蒂和Sushi出去Changlun一趟, 吃了一顿. 她们还请我喝茶呢~~~ 真的谢谢她们呢~~~
我们六点回的时候下了场雨吧~~~ 看见好漂亮的彩虹~~~ 可惜我没相机~~~ 不能清楚拍出来~~~ 电话拍出来就这样的效果咯~~~~很开心~~~还想起有彩虹的原因~~~ 圣经说: 这是神和人们的约定, 不再以洪水毁灭人~~~~
我真的要减肥了~~~ 因为我真的很丑啦~~~~也因为这样而没自信~~~~ 神啊!!!! 求你帮帮我吧!!!!!

3 comments:

JUSUF said...

nice blog^_^
Please visit my blog^-^
thankyou^-^

ws said...

Hi, I am the coordinator of zaishangyanshang.wordpress.com.
I find that your blog is interesting. Is it possible for zsys to repost your articles?

Tks.
ws
zaishangyanshang@gmail.com\


I'm still a student, currently taking degree in accounting information system in UUM. My hometown is klang, selangor
As a student, you can know that I have no money to travel~~~ But planned to~~~ haha~~~

aRieL said...

ws: ok~~~~
freddy: tq~~~ i wil~~~